Träning vid havet!

Sv: Träning vid havet!

Åh, jag vill också hänga med! Kommer tyvärr att ligga på soffan med opererat knä då, men jag ska tänka på er. Suck, får satsa på att komma tillbaka någorlunda till en bit in på säsongen istället:(

Hoppas att ni får det superhärligt och att ni redovisar äventyret i bilder här sedan:banana:

Vi var nere vid stranden idag och tempotränade. Vid "vändmärket" rinner det ut en mindre å som meandrar sig på nya sätt varje gång man kommer ner. Idag hoppade vi ur vatten upp på bank, två galoppsprång ner i vatten två språng upp igen:love:

Vi tänkte ta ner några stöd och lite bommar dit någon av dagarna och träna lite mer. Någon som vill hänga på? Samling vid Mälarhusen i så fall. (Nu snackar vi sydkusten, Österlen)

Sita med dotter

För en inflyttad 08a får ni förklara mälarhusen??:crazy:

Visst e dom underbara!!! :love:

D e borby strand sträcka :love: o denna dagen var vattnet så högt upp att man hade 6m vattenbryn att rida i med ca 15cm vattendjup!

(kan det vara för att länken evt e med? vet i ett annat inlägg att bilden syntes o då var länken med)

Avis kan ni bli nu!!!! :p

96355_1227787573.jpg

39948_1227793061.jpg

82490_1227820080.jpg

kolla in smilet på hlvb:et! (var hans första strandupplevelse också:laugh:)
41893_1227820335.jpg

http://bortommolnen.bilddagboken.se/p/main.html?

Jag hänger gärna på, om mina hästar har lugnat sig, de uppför sig just nu som en nyårs raket.

Rätt upp i luften sen exploderar det:cool:

Välkommen i gänget - Emma har gömt sig i ridhuset - med cannonball - tänkt klippa honom nu på lovet men då tror jag inte ens han släpper upp Emma:grin:
Men han e söt!!!!

Åh, jag vill också hänga med! Kommer tyvärr att ligga på soffan med opererat knä då, men jag ska tänka på er. Suck, får satsa på att komma tillbaka någorlunda till en bit in på säsongen istället:(

Hoppas att ni får det superhärligt och att ni redovisar äventyret i bilder här sedan:banana:

Nä vad tråkigt... men självklart ska du hänga med när vi fixar en träff igen!
Lycka till med operationen, hoppas det inte e nått allvarligt!

Mälarhusen är i princip en lång sandstrand som ligger 2-3 mil öster om Ystad, nere i allra sydöstra Skåne. :)

Det gör jag gärna, även om det är en bit att åka:D. Får nog fixa lite olika hantag och surra fast mig i sadeln, bara. Min pålla har en förmåga att bli lite uppspelt i sådana lägen...:o

Allvarligt och allvarligt... Slet av korsbandet på en hopptävling i september. Vi har konstaterat i andra trådar att hoppning är livsfarligt...:p Tack:laugh:!

kl

Puttar upp tråden litegrann. Idag har det varit så jäkla dimmigt att man inte ser handen framför sig. Infinner sig denna dimma 7 alt. 8 feb behöver vi mistlurar för att hitta varandra :rofl:

//Sita

haha men det kan väl va en rolig typ av träning! Man rider med visselpiper så ska man försöka hitta varandra :rofl:

Jag har iaf äntligen fått mitt släp lagat så vi hinner komma iväg till ridhuset ett par gånger innan vi inviger stranden (för både henne och mej!)

Vad avis man blir då! :o :D Varför kan inte Skåne ligga längre upp i landet?! :devil:

Finns det inga stränder man kan rida på i, säg, Stockholmstrakten...? :angel:

KL

Tyvärr kan jag ej föja med pga 2 saker=)
-Jag är gravid å ska ha om 3 mån(Hästen helt galen så rider bara någon dag i veckan)
-Jag bor Lååååååångt ifrån er!

Men här kommer mitt bidrag från i våras(2008)! LÄNGTAR!!!!!!!!

20072206.jpg

20072419.jpg

20072265.jpg

20128314.jpg

20127107.jpg

Vill igen! Uttjatade bilder jag vet=)=)

Ah vilken läcker fjording! Var bara tvungen att säga haha.... ser ju hur härligt som helst ut på dina bilder :love:

Det är sjukt långt till Skåne! :eek: Jag röstar för en landsflyttning!

Galet läcker var den iaf! jag har en soft spot för fjordingkorsningar också haha... lööövli! Den verkade hursomhelst ha jäkligt skojj i vattnet :D

Liknande trådar

O
Träning Hej, jag registrerade mig här idag och skall nu skriva lite om en sak, dels för jag vill skriva av mig, och dels för att jag vill veta... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 218
Senast: zolan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈