Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går inte att köpa endast ett par träningstights. Tro mig, jag har försökt! De var supersnygga allihopa i alla fall, jag gillar särskilt de första!![]()
![]()
![]()
Tappade det helt när jag skulle beställa ny sportbh och ETT par träningstights.![]()
Nåväl, hoppas de nya tightsen sitter bra och att jag inte blir helt kokt i dem som jag blir i mina gamla.
Det går inte att köpa endast ett par träningstights. Tro mig, jag har försökt! De var supersnygga allihopa i alla fall, jag gillar särskilt de första!
Men om du tittar på tex de här.. allt det svarta är i nät-tyg, vilket gör dem betydligt svalare än vanliga tights. Jag har flera liknande modeller och de är guld värda när det är varmt@Red_Chili Jo jag har ett par shorts som jag kan ha på spinning eller iw.Är inte så bekväm i att ha shorts på gymmet eller andra pass.
Det finns ju såna där tights som slutar precis under knät? Betydligt svalare än hellånga.@Red_Chili Jo jag har ett par shorts som jag kan ha på spinning eller iw.Är inte så bekväm i att ha shorts på gymmet eller andra pass.
@Red_Chili Jaa de sista marmorerade tightsen i mitt första inlägg är såna med massa nät som ska vara supersvala.
@Niyama Jaa, kanske får införskaffa mig ett par såna!![]()