Träningstäcke

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Mamma mu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 4 038
Sv: Träningstäcke

Vilket bra tips på butik du kom med! :bow::bow:
Kikar in där just nu faktiskt! :D

Kram :love:

hur är kvaliten på täckerna där i från har du en aning om de....

Kvalitén är det inget fel på (100% ull) mitt ena träningstäcke har jag använt i ca 7 år och även tvättat det.
Jag beställer inga dåliga saker till mina hästar, så därför kan jag med värme rekomendera dessa täcken till de som är intresserade.

Varför vill du hellre ha ett helt istället för ett sådant som man knäpper framför sadeln?
Skillnad i funktion?

Jag använder faktiskt sådana täcken till mina ridhästar. Tycker täckena ligger stadigare och på täcken som är utskurna för sadeln blir det gärna en glipa precis bakom sadel och just där var min valack extra känslig framförallt för regn. Ska jag skritta ut händer det att jag lägger täcket över sadeln framförallt ulltäcket när det är kallt, det blir varmt under rumpan då.

Köpte mina via postorder från en butik som heter Feed n'Race

Vet NÅgon Om De GÖr Brodyr PÅ Annat Än HÄsttÄcken OcksÅ?

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 073
Senast: cili
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
627
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 214
Senast: super
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 689
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka