Träningstävlings OUTFIT

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Hopplapolle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 441
H

Hopplapolle

(om tråder ligger fel ber jag om ursäkt!)
Jag undrar vad ni brukar ha för kläder på er vid en träningstävling!:) Jag såg i onsdags att vissa inte riktigt brydde sig om det där med att man ska vara propert klädd men det är ju ingen lag så...:p Jag brukar ha vita ridbyxor och en skjorta och en tröja över. Det kan se ut så här:

Själv tycker jag att det ser väldigt trevligt ut om man har lagt ner lite tid på både sin häst och på sin egen outfit.Det ger ett gott intryck.

Men vad brukar/skulle ni ha på er? Lägg gärna in bilder också på eran OUTFIT på träningstävling!:bow:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Träningstävlings OUTFIT

Vanliga ridkläder i varerande färger, vita ridbyxor har jag slutat använda helt och hållet även på tävling.

Vitt och hästar, det måste varit en idiot som kom på det sambandet. :crazy:

jag brukar bara ta vita ridbyxor, vit-tskirt och svart skyddsväst utanpå.
sen brukar hästen ha den utrustningen som vid "vanlig" tävling.

här har jag förvisso på mig kavaj, men tar man bort den så är vi klädda som vi brukar till tävling.

fast en gång såg vi mer ut.. såhär :crazy:

På träningstävling tycker jag inte att det är så hemskt viktigt vad man har på sig, men det ser ju snyggt ut att ha på sig vita ridbyxor och hela köret - såklart :)

Vanliga ridkläder i varerande färger, vita ridbyxor har jag slutat använda helt och hållet även på tävling.

Vitt och hästar, det måste varit en idiot som kom på det sambandet. :crazy:

Har du inte vita ridbyxor på en större tävling heller??
Ja men vitt det ser snyggt ut på tävling, och det är ju bara att ha överdragsbyxor på sig innan man sitter upp på hästen så hinner dem inte bli skitiga;) Bara ett tips liksom :p

jag brukar bara ta vita ridbyxor, vit-tskirt och svart skyddsväst utanpå.
sen brukar hästen ha den utrustningen som vid "vanlig" tävling.

här har jag förvisso på mig kavaj, men tar man bort den så är vi klädda som vi brukar till tävling.

fast en gång såg vi mer ut.. såhär :crazy:

Å jag blev mkt inspirerad av den nedre bilden! :p Så vill jag se ut nästa gång, skulle jag kunna låna dina fjädrar och hatten:rofl: Så himla gulligt!!

haha :D hjälmöverdraget är så klockrent :D satt några timmar o sydde och försökte rita av tuppen på kellogs cornflakes paketet :angel:
funderar på att ha det på vanlig tävling.. hade varit lite... utstickande? :D

haha :D hjälmöverdraget är så klockrent :D satt några timmar o sydde och försökte rita av tuppen på kellogs cornflakes paketet :angel:
funderar på att ha det på vanlig tävling.. hade varit lite... utstickande? :D

Gjorde du!:D Haha. Ja men absolut det hade väl varit skoj, du kommer iaf... SYNAS!:D

När jag var liten så hade jag alltid vita ridbyxor och grejjer, men det orkar jag inte längre så nu blir det vanliga ridkläder, men välmatchat och snyggt.
Fast i för blir det kanske en träningstävling per år och det är alldeles innan säsongen ska starta :p

När jag var liten så hade jag alltid vita ridbyxor och grejjer, men det orkar jag inte längre så nu blir det vanliga ridkläder, men välmatchat och snyggt.
Fast i för blir det kanske en träningstävling per år och det är alldeles innan säsongen ska starta :p

Ja att man klär sig lite snyggare då är trevligt!:)

På träningstävling brukar jag ha vanliga ridkläder som är "lite snyggare" än vanligt. Putsade stövlar, nytvättade (men inte nödvändigtvis vita) ridbyxor, figursydd jacka/tröja.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 591
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 208
Senast: Imna
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 730
Senast: Mirre
·
Småbarn Att förklara döden för barn är inte det lättaste man kan göra i sitt liv. När pojkarnas pappa dog sa jag till dem med detsamma att han... 2
Svar
25
· Visningar
3 454
Senast: FrontLine_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka