Träningsväska?

igbest

Trådstartare
Jag har en sån där träningsväska som det står Jackson på men jag tycker att den blir så rörig i det stora facket. Vad har ni för träningsväskor eller hur gör ni för att det inte ska bli så rörigt i den?
Jag skulle gärna vilja ha en med flera fack men finns det ens?

Inhandlade precis en snarlik väska som Jackson-väskan från Eurohorse, de är väl både egentligen ryktväskor i grunden. En annan typ av ryktväska som jag tittade på som hundväska är från PS of Swedens grooming bag (bör dyka upp om du söker på det), den är uppdelad i tre fack. Har den som stallväska och den funkar väldigt bra till det. Är dock aningen dyr.

Inhandlade precis en snarlik väska som Jackson-väskan från Eurohorse, de är väl både egentligen ryktväskor i grunden. En annan typ av ryktväska som jag tittade på som hundväska är från PS of Swedens grooming bag (bör dyka upp om du söker på det), den är uppdelad i tre fack. Har den som stallväska och den funkar väldigt bra till det. Är dock aningen dyr.
PS of Swedens grooming bag såg fin ut men som sagt lite väl dyr...

Jag har en sån där träningsväska som det står Jackson på men jag tycker att den blir så rörig i det stora facket. Vad har ni för träningsväskor eller hur gör ni för att det inte ska bli så rörigt i den?
Jag skulle gärna vilja ha en med flera fack men finns det ens?

Jag tycker att verktygsväskor funkar bra. Många små och lite större fack och finns i olika storlekar. Kolla typ Jula, Biltema etc. Billigare än sådant som är riktad till djurägare.
Jag har en från Jula.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: hastflicka
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: Masse
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
571
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fodervärd
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10