Träns bilder!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Muppz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 107
  • Visningar Visningar 27 817
M

Muppz

Den förra tråden stängdes, så jag fixar en ny. :) Lägg in bilder på era träns!

Sv: Träns bilder!

Min Tibbe i sina träns :p (inte de nyaste bilderna precis men iaf ^^')
27739332.jpg

Fast har tagit bort pannband och käkremmen på detta nu :D
21469998.jpg

Vad många träns du har!! Eller använder får jag väl säga. Jag har också en del men använder inte alls alla. Använder bara ett faktiskt. Kanske ska rota fram ett av de andra och använda lite? :)

Hööks @ achenträns, Galway

Det tränset kommer hem i min brevlåda imorn! Då jag har många bett "behövde" jag ett tredje träns :p & mer kommer det bli... Träns är som schabrak! Det kan man inte få för mycket av, inte jag iaf... :angel:

Ena dressyrtränset
065-1.jpg

Andra dressyrtränset, urdårlig bild på det, men nästa jag hade nu, precis satt ihop det för att kunda byta nosgrimmor/bett
025-1.jpg

Hopptränset
stevnesndreaasgrd2207.07230.jpg

:o det rundsydda vart har du hittat det? det var riktigt fint är på jakt efter nya träns men hittar inga som klarar alla mina punkter.

Vad många träns du har!! Eller använder får jag väl säga. Jag har också en del men använder inte alls alla. Använder bara ett faktiskt. Kanske ska rota fram ett av de andra och använda lite? :)

Vissa träns är lite samma, men i olika versioner. Det ändras hela tiden lite pannband och vilken nosgrimma damen behagar att gilla för stunden. Men jag är en tränsoman och har alltid fyra träns i olika utföranden att välja på:). Omväxling är kul!

KL
Mina som jag använder
Hdr Clincher

Ihopplock clincher (japp har det på alla träns värda att nämna;))

Fina! Bra att nån mer förstått att det bara är inåtvända spännen som gäller;)

Senast ändrad:

Prins dressyrträns (sovande häst :D), just nu är det utan nosgrimma & med annat bett, varierar hela tiden.
dressyr-i-paddocken-004_87790990.jpg

Curres schockemöhle Bristol-träns (med specialbeställd bredare nosgrimma än orginalet):
schockemhle-bristol-047_87791284.jpg

Hackamoret:
1d0ff3b5b16109de28a1334f3e3b2404d503aa9d235abea6df28b5213b7de750_87793737.jpg

Remontnosgrimma.. tränset är samma som hackamoret & pannbandet samma som dressyrtränset överst, ett ihopplock kan man säga.
32f5725ce49cc2958629a675b67f0a44368167c2287a5b77db0f0c13c405b341_87795859.jpg

Några är mina o några är min arbetsgivares.

Otto schumacher
DSC_0138.jpg

Knights (dock sålt)
EFIT023.jpg

Otto schumacher
DSC_0087.jpg

OS/döbert
DSC_0863.jpg

HdR (med hööks pannband)
Rio022-1.jpg

Otto schumacher
DSC_0409.jpg

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 091
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka