Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eftersom jag inte har häst, och aldrig haft någon heller, så har jag bara hunnit skaffa mig ett träns hittills(absolut livsnödvändigt). Lyckligtvis har min kompis en häst som jag pysslar lite med, så hon får ställa upp både som fotomodell och försökskanin när jag ville testrida en sväng - lyckligtvis hade hon inga invändningar, trots att hon tvingades gå med brunt träns och svart sadel... Jag köpte tränset mest för att jag tyckte det var så lustig konstruktion på det men det visade sig att det ju gick att använda också.
Enda problemet är att käkremmen på grund av konstruktionen vinklas bakåt och därför ser ut att vara alldeles för hårt spänd trots att den inte är det. Hästen i fråga är dock väldigt kinkig med att käkremmen ska vara tillräckligt lång och visade inga tecken på missnöje.
Döbert nosgrimma 3 eller 3,5 cm, tycker dock att den är något för smal..
Stübben sidorstycken för att få inåtvända spännen
Hubertus nackstycke och lädertyglar med stoppare
OS pannband
Har tagit kort på alla mina träns på samma bild haha Utom alla små lösa delar som nosgrimmor osv, de hänger på ett annat ställe.
Hackamore, lilla hästens dressyrträns (schockemöhle som jag visat tidigare), lilla hästens allroundträns, stora hästens remontträns & stora hästens schockemöhleträns.
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...