Träns Flat Out Revolution

Piquer

Trådstartare
Jag funderar på att köpa ett nytt träns till mitt fullblod, & funderar på ett Tränset Flat Out Revolution är det någon som har erfarenhet av det, verkar ju bra & de de få kommentarer jag hittat dom verkar ju "folk" nöjda. Men gör ca 1500kr vill jag gärna veta mer. Har ni märkt ngn uppenbar skillnad, hur är det i storleken (fullblodshuvud) pendlar mellan cob/full, är det värt att testa?

Sv: Träns Flat Out Revolution

Hoppsan, stavningsprogram är bra grejer det. Hoppas ni förstår vad jag menar iaf :)

Jag har det. Ett trevligt träns, inger superkvalité men inte dåligt läder heller. Märker ingen skillnad mot de andra tränsen han har.
Sitter bra, nosgrimman är dock gigantisk, har på näst innersta hålet och då är min häst ganska grov.

Jag har det. Ett trevligt träns, inger superkvalité men inte dåligt läder heller. Märker ingen skillnad mot de andra tränsen han har.
Sitter bra, nosgrimman är dock gigantisk, har på näst innersta hålet och då är min häst ganska grov.

Läste det på en annan sida, det är ju en nackdel då han har en väldigt liten i huvudet/nosen :) men vissa cob är alldeles för små & tvärtom. Tack för svar iaf :)

Har du provat ett Micklem på honom ?

Mitt fullblod trivdes jättebra på det och han hade det i storlek cob.

Har du provat ett Micklem på honom ?

Mitt fullblod trivdes jättebra på det och han hade det i storlek cob.

Nej har inte testat det, men har googlat sönder det de senaste dagarna :) på vilket sätt mörker du någon skillnad från ett "vanligt" träns?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 916
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 767
Senast: Alexandra_W
·
Islandshäst Har en fråga angående islandsträns. Min valack är av modellen stor isis och på grimmor behöver han "full" på vissa modeller. Jag köpte...
Svar
11
· Visningar
2 237
Senast: LindaKL
·
Hästvård Jag blir inte riktigt klok på min hästs mage och tänkte nu höra om någon har liknande erfarenheter. Börjar med en liten (halvlång)...
Svar
11
· Visningar
3 161
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka