Träns från Börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hermione Granger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 4 059
H

Hermione Granger

Hej allihop!

Nu vill jag se bilder på träns från Börjes! Spelar ingen roll vilken sort, in med bilder bara! :bump:

Sv: Träns från Börjes

Jag får väl helt enkelt anta att det inte är ngn som har träns från Börjes, synd! :angel:

Detta tränset köpte jag på Börjes monter i scandinavium förra året, ville bara ha ett slit o slängträns då jag inte har någon brun sadel. Kostade ca 120 kr trodde att det skulle gå sönder fort men det är fortfarande helt o framför allt MJUKT:D;)
Tränset

Jodå. Jag har ett. Har dock inte nosremmen på. Det är en stolpnosgrimma till, som träs i sidostyckena.
15088739.jpg
[/url][/IMG]

Är väldigt förtjust i det tränset.

Syns kanske inte så väl då men :angel: är iaf ett sånt aachen med stenar i pannbandet.
11078756.jpg

Här var en bättre bild på en annan häst
14839496.jpg

Här har vi matchat väldigt bra :angel:
Det är det där billiga pullartränset
14657857.jpg

här är mitt träns från börjes som jag älskar! :love:

19021695.jpg

19021694.jpg

19021693.jpg

Vad fint det var, även om det är för smal nosgrimma i mitt tycke. Följde tyglarna med? Så snyggt att det är hakar! Visst är det det tränset som inte är så fasligt dyrt?

nej tyglarna är mina gamla, är inte så mkt för breda nosgrimmor. Hade en innan som var 4,5 men tyckte det var för mkt, Flusha är ju egentligen en hoppare ;)
Mkt bra pris!

Lite OT. men vad har du för bett? söker ett eggbett med lite större ringar som inte är så tjockt, som du ser ut att ha, var har du köpt?!

ok tack! såg inte blinget, men det kan funka, de flesta med fasta ringar är i bridongstorlek eller den gamla tjocka varianten..

*kl*

Roligt att se en sådan här tråd. Själv har jag ett antal träns av remontvarianten inköpta för en 20-10år sedan, men inget fotat.

Jag har tittat på HP Chelseatränset. Vill ha, men jag har ingen användning av det just nu. Svårt att hitta snygga träns med bara eng. nosgrimma (utan plupp) för ett "billigt" pris.

Hur är det med spännena på Chelsea-tränset? På alla bilder tycker jag att det ser ut som stål men i HP-faktarutan står det att alla spännen är av mässing? Var jättenära att köpa det tills jag såg att det kunde vara mässing. Att man aldrig kan hitta något träns som uppfyller alla kriterier man har utan att ruinera sig...*suck*

Jag har deras billiga svarta med vitfodring.
19489200.jpg

Ursäkta knepig bild ..men man ser tränset i allafall :D
19246218.jpg

Dock har jag bytt sidostycken och tyglar..Sidostyckena är från börjes billiga kandar.

jag har tränset med V-pannband ingen jätte bra bild men men...

Senast ändrad av en moderator:

Vad snyggt Chelseatränset var :D! Har beställt ett jag med och det ska troligen gå att hämta ut imorgon. Då ska det plåtas ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
930
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka