Träns från Börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hermione Granger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 4 059
Sv: Träns från Börjes

Syns kanske inte så väl då men :angel: är iaf ett sånt aachen med stenar i pannbandet.
11078756.jpg

Här var en bättre bild på en annan häst
14839496.jpg

Här har vi matchat väldigt bra :angel:
Det är det där billiga pullartränset
14657857.jpg
Sådant har jag med... Blir svart om händerna när jag smörjer det. Färgen är helt avskavd..

hade ett träns från Börjes som följde med fjordingen när hon såldes.

81984_1203948414.jpg

har också det här som jag nästan aldrig använder då jag har ett till pullar som ajg gillar mycket bättre (från hööks btw)

21641_1206179738.jpg

inte så bra bild visserligen..

Detta köpte jag av Börjes i Falsterbo för 150,-

Detta (fast med ett annat pannband) köpte jag året innan i Falsterbo för 135,-

Jättenöjd med båda, har fått många avundsjuka kommentarer om pannbandet! ;)
De har inte fällt någon färg eller blivit fula på annat sätt, lädret är ju inte 100 men för det priset är det jättefint, inga sprickor och lagom mjukt. Kommer hålla länge!

Har ett till men ingen bra bild, kommer i veckan.

*kl*

jag har nog enbart träns från börjes :o i med att det ligger så när och bra.

HP:s kandarträns

och sen ett vanligt träns med vit fodring vid nosgrimma och pannband

och sen ett islandsträns och ett annat vanligt träns med nitar + ett till vanligt träns fast med remontnosgrimma :)

hur är kandaret, är de stenhårt?

oh nej, det är jättemjukt och fint läder :d dock tog det mig evigheter att få upp spännerna, dom sitter ju innåt och har innåtvända spännen, men nu har dom börjat ge med sig lite mer och det är lättare. Men annars själva nackstycket, sidostyckerna, och framförallt nosgrimman och tyglarna är jättebehagliga :love:

Har nyligen köpt ett pullarträns i från börjes, de för 133 kr.
På bilden såg de "okej" ut.
Men när jag fick hem de, en mycket glad överaskning.
Det var mycket snyggare, snygga spännen,och lädret var så mjukt och fint.
har aldrig haft ett träns som varit så mjukt i lädert redan från början.

kanon träns, mycket nöjd och glad med de för de billiga priset. =)
spännena va kanon, annars kan dom va lite snea o så.
men inte på detta, kanon kanon träns. Älskar de. :love:

Vilket av dom? Använder inga av dom just nu, det ena är såld och det andra hänger bara i stallet.

jag håller med. Fast jag tycker att det är skitfult på bilden!
spännerna är ju :love:
och oh så mjukt!'

för övrigt är jag kär i de nya billiga med fancy sömmar. Fast köpte nyss ett träns :(

Jag har också Börjes billiga kandar och det är mjukt och fint. inget pappersläder inte. väldigt nöjd med det.

Kan ni inte visa bild med era på då? :p
För det ser ju skittradigt ut på bilden, men det lockar pga priset.

fast det är inte det billiga kandartränser som är HP, finns ju ett annat som dom har haft längre med en smalare nosgrimma om det du syftade på kanske? :)

*kl*
Detta tränset har jag köpt på börjes, är riktigt nöjd med det än så länge :p

Bebbtrns.jpg

*kl*

Nu är det så att jag funderar på att köpa lite grejer från Börjes, bl.a. pullarnosgrimman för 63:- . Men då säger morsan att jag inte kommer att bli nöjd, eftersom Börjes inte har nån bra kvalité på sina grejer. Stämmer det? För som det låter i denna tråden så är ju dom flesta nöjda med sina grejer! Jag förväntar mig ju såklart ingen Dyon, Prestige, GG etc. kvalité, men är det prisvärt? Har lite dåligt med pengar just nu och det är mycket jag ska köpa, så jag måste satsa på grejer med lite lägre pris (och kvalité..):crazy:..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
930
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka