Träns från Börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hermione Granger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 4 059
Sv: Träns från Börjes

Hej allihop!

Nu vill jag se bilder på träns från Börjes! Spelar ingen roll vilken sort, in med bilder bara! :bump:

Den här hästen går med mitt enöras Weaver-träns, inköpt på Börjes;)
hast06a4.jpg

*kl*

Nu är det så att jag funderar på att köpa lite grejer från Börjes, bl.a. pullarnosgrimman för 63:- . Men då säger morsan att jag inte kommer att bli nöjd, eftersom Börjes inte har nån bra kvalité på sina grejer. Stämmer det? För som det låter i denna tråden så är ju dom flesta nöjda med sina grejer! Jag förväntar mig ju såklart ingen Dyon, Prestige, GG etc. kvalité, men är det prisvärt? Har lite dåligt med pengar just nu och det är mycket jag ska köpa, så jag måste satsa på grejer med lite lägre pris (och kvalité..):crazy:..

Lägger till:

Jämför kvalitén på nåt träns för 100-200 kr på Börjes och ett träns för samma pris på Hööks. Vilket är då bättre?

Börjes prylar är inte sämre bara för att dom är lite billigare. De köper från kända tillverkare likväl som andra försäljare gör det. Sen kan dom ha några extra billiga där kvalitét kan vara si och så men varför köpa det, i så fall? Weaverstränset jag har på hästen ovan är inköpt på Börjes, är lite billigare där än på andra ställen men av samma kvalitét.

Ett träns på Hööks för 100-200 kr är i princip bara skit. Ett från Börjes för samma pris är iaf lite bättre.

kl

Dålig bild, men det billiga aachentränset med utbytt pannrem.

Sen hade vi ett westernträns, tyvärr trampade hästen sönder det.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
930
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka