Träns i konstläder?

nyponros

Trådstartare
Finns det?

Numera finns ju riktigt fina sadlar som ibland inte ens ser ut som syntet, men finns sådana träns också att köpa? Var isåfall?

Menar alltså inte tränsen som har samma material som nylongrimmor, utan är nyfiken på om det finns "fejkträns" (i brist på bättre ord) som ser ut som läderträns?

:)

Sv: Träns i konstläder?

Griffin har, men hr inte sett de i Sverige. (Är arg på mig själv över att jag inte köpte ett när jag var i London och hade möjlighet att köpa ett :mad: )

Wintec har sådana träns... brukar finnas hos deras återförsäljare, annars tar dom hem det åt dej.

ring o prata med hööks om de kan kolla med sina leverantörer okanske ta hem ett åt dig.

Ja, det skulle jag ju kunna. men vill ju gärna se dem först:D

Ska leta på internet efter griffin också, kankse går att hitta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 946
Senast: ildiko
·
Träning Jag har rätt nyligen (i våras) fått en ADHD-diagnos, som vuxen (snart 30). Jag hade aldrig ens tänkt tanken att jag kunde ha ADHD förrän... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 067
Senast: Fazeem
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 778
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka