Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Jag har samma Hööksremont som Remix på mitt halvblod. Håller med om att ett annat pannband piffar upp. Det jag är missnöjd med på tränset är att käkremmen är så kort. Jag har på yttersta hålet och då är den i snävaste laget och då har ändå pållan ett nätt och ädelt huvud och storleken är full.
Naturligtvis är remontremmen lite för lång men det gick att fixa....
Jag har för mig att jag klämde på ett sånt och var sugen på att ta med det hem men jag hade ingen häst att ha det på.
Och jag tycker snarare det ser ut att kunna "skära in" och göra rejält ont om hästen gapar. Men det var väldigt fint som dekor på en häst som är trygg i munnen.![]()
HdR är bara så snyggt!!!! Tror det får bli ett sådantGillar att det är pullback knäppning! (iaf på det jag tittade på)
Ihopplockat träns, men nosgrimman är från Hansbo. Dock är remmen över nosen utbytt till en avklippt aachenrem då den ursprungliga var för lång.
Svarar för Daredevil..
Ja det finns i svart, men dock bara med mässingspännen. Kostar strax under 700kr ungefär.
Jag älskar HdRs träns. De har så trevligt läder. Mjukt utan att bli sladdrigt, är lite styvare och bättre läder, och håller sig fint.