Träns med remontgrimma

Sv: Träns med remontgrimma

Jag köpte Hubertus bruna Classic träns och sen en Hubertus remont nosgrimma till i samma färg. Tränset gick på cirka 900kr och nosgrimman gick för cirka 500kr

16620993.jpg

Ska beställa ett Dyon till nästa tävvlingstermin:)

vad snyggt :love:

men remonten får jag nog hoppa över, har tjatat till mig dy'ons "the difference"! :love:

KL
Jag köpte ett Dyon på globen, nu fick det va färdigletat kände jag! ;)
Är helnöjd än så länge, förhoppningsvis håller det många år framöver!

Jag har en remontnosgrimma som liknar dyons men inte med vita sömmar utan i svart, då nosgrimman är svart. Köpte på Biderman för 200 nåt. Billig och jag är väldigt nöjd med den :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 161
Senast: Sedna
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
334
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag har kommit till det läget i min rehabilitering att jag ska cykla för att träna benmuskler. Det fanns ingen begagnad motionscykel i...
Svar
8
· Visningar
452
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka