JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Träns med remontgrimma
Jag köpte Hubertus bruna Classic träns och sen en Hubertus remont nosgrimma till i samma färg. Tränset gick på cirka 900kr och nosgrimman gick för cirka 500kr
Ska beställa ett Dyon till nästa tävvlingstermin
vad snyggt
men remonten får jag nog hoppa över, har tjatat till mig dy'ons "the difference"!
VILL HAA!
KL
Jag köpte ett Dyon på globen, nu fick det va färdigletat kände jag!
Är helnöjd än så länge, förhoppningsvis håller det många år framöver!
Jag har en remontnosgrimma som liknar dyons men inte med vita sömmar utan i svart, då nosgrimman är svart. Köpte på Biderman för 200 nåt. Billig och jag är väldigt nöjd med den
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Hundavel & Ras
Hej alla! 😃
Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer...
2
3
Tävling
Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Kropp & Själ
Jag har kommit till det läget i min rehabilitering att jag ska cykla för att träna benmuskler. Det fanns ingen begagnad motionscykel i...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag stod klockan på 02.45, tidig uppstigning för årets första skyddsjakt på gås!
Trots de senaste dagarnas regn fick vi en fantastiskt...
AraSlei
Idag kl 14:14
Svar: 1 385
Visningar: 84 886
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Behövde inte oroa mig :D Valp hade superfin kontakt med mig och tog belöning :heart
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 975
Visningar: 71 473
Hund