Träns med tygelhakar

Martina_m

Trådstartare
Vet att det finns många tränstrådar. Men kan ni inte lägga in bilder på snygga träns med tygelhakar? Så himla snyggt!

Skriv vad det är för märker, gärna pris om ni vet det!

Sv: Träns med tygelhakar

Inte någon :confused:

Skulle jättegärna vilja se Stübben träns! Ingen som har ett sådant?

ja har ett blått charisma träns me tygelhakar även hakar på bettet. kan ta kort på det om du vill.

HDR träns

78.09057.jpg

JW

15.09007.jpg

Jag har ett snyggt från Island, får väl klä på pålle och knäppa ett kort :idea:

de är helt okej, fast jag har hottat upp det med ett rosa bling pannband från cavallo :)

Jag ska sätta på mitt OS som tävlingspannband när det väl är dags... Har inte lust att förstöra det igen... :crazy:

Diana

de verkar inte vara så bra kvalité på deras pannband tyvärr, känns inte riktigt som man får det man betalar för.

Oj... jag vet nog inte vad tygelhakar är.. om de där bilderna visar såna träns :o
Mitt träns har hakar, precis som de många har på islandstyglar...

b0d8c72d4095fa2c744236c34bba3abf_640_480.jpg

Har dock fel bridong tygel på, ska vara hakar på den med. Vet inte varför jag lyckats sätta dit den där tygeln ;)

Oj... jag vet nog inte vad tygelhakar är.. om de där bilderna visar såna träns :o
Mitt träns har hakar, precis som de många har på islandstyglar...

Jag var inne på samma linje som du. Tygel med hake. Det som visas här är för mig tygel med engelsk knäppning(knäppe).

Liknande trådar

Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
633
Utrustning Någon som har Antarés träns? Tänker främst på precision tränset. Märker ni någon skillnad? Finns det något annat märke som är värt att...
Svar
10
· Visningar
691
Senast: Freazer
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
1
· Visningar
335
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur