Träns med tygelhakar

Sv: Träns med tygelhakar

håller med ovanstående :bow: det är såååå mkt snyggare :love:

Fast jag tycker å andra sidan också om andra spännen. Jag har träns med alla möjliga! Både inåtspännen, vanliga och runda spännen. Jag har även både mässing och silver.

Så jag tycker inte BAAARA om inåtvända, utan är lite allätare. MEN om jag ska säga vilket som är mest STILRENT så är det dessa spännena!

Meh, du ska ju veta sån när jag frågar ;)

Vet du vad det är för nosgrimma då? :p
Haha, jag vet aldrig nått jue :angel:
Kan hända att den är från börjes, deras "kingston" ?? gammal! typ säkert 9-10 år! Men tror hela kandaret är därifrån, fast köpt som träns också har mamma gjort om det till kandar.. men jag är inte säker :angel:

Ah jag förstår :D Men fint är det i alla fall ;)
Jag bara bråkar lite med dig ;) Jag har själv dålig koll på de äldre grejerna jag har. Jag minns ju inte ens hur gamla de är :angel: :p

Haha, ja men de blir ju så! Speciellt när det inte ens är en själv som köpt dom :P har ett träns också, liknande.. Inte lika snygg nosgrimma dock, men den fungerar.. Osså mitt träns då, men de är me vit fodring o har blivit ett kandar :love: fast mamma är så seg på å sy om det, vill ha pullback spänne men de är vanligt så hon sku göra om de.. är flera år sen o än har de inte hänt!! :(

är är mitt nya från Classic.endast påsatt för bilden, och då upptäckte jag att min inte passar alls i svart, så nu ska det säljas, har jag tänkt.

gav 375 kr för det.

ett som H*öks hade i fjol är exakt likadant, fast inte inåtvända spännen, och detskulle de ha 700 för:crazy:
så jag gjorde ng en bra affär!

14933320.jpg

Liknande trådar

Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
633
Utrustning Någon som har Antarés träns? Tänker främst på precision tränset. Märker ni någon skillnad? Finns det något annat märke som är värt att...
Svar
10
· Visningar
691
Senast: Freazer
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
1
· Visningar
335
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka