träns på brun häst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare dannyohanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 5 334
D

dannyohanna

funderar på att köpa nytt träns till min bruna häst, skulle gärna vilja se lite bilder på era hästar. gärna bruna, men ni andra får oxå gärna visa. lägg gärna till märke & hur den är i kvalitén =D

Sv: träns på brun häst

på bruna hästen jag riden använder jag ett brunt knights, kostar ca 700 tror jag. helt ok kvalitét.
EFIT023.jpg

Och ett OS, kandar kostar ca 4000 kr, helt outstanding kvalitét :love:
adamkandar29-5022.jpg

Unghästen jag red in förra året hade ett stubben, det ligger väl på ca 1.500kr? väldigt fin kvalitét :)
Re-exposureofblandat020.jpg

Sv: träns på brun häst

Min lilla B-ponny (är egentigen svettfux) :

Brunt börjesträns, faktiskt jättefint i kvalitén för det priset. Har dock bytt ut lite grejer, tex har hon en snyggare nosgrimma, pannband och skönare tyglar.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 520
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
632
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka