Centaur

Trådstartare
Eftersom jag tjatat så mkt om snygga dressyrträns :angel: så får jag väl visa upp det jag köpte! :) Var väl inte riktigt det jag ville ha, men det var det snyggaste som fanns där (förutom ett HG som var helt otroligt snyggt :love: men det var inte till salu, bara utställning. Sen kostade det över 3000 också).

Blev ett Kieffer träns, Ulla Salzgeber Collection. Lädret var fint och mjukt, och snyggt med det delade nackstycket! :d

Här kommer en bild, fast mitt har guld, inte silver:
51_2.jpg

Här är ett med guld, dock kandar:
52-1.jpg

Shoppade en del annat också, bla två jättefina och billiga schabrak (beiga), bild kanske kommer nån gång snart.. Och matchande lindor, en lädergrimma och lite annat smått och gott. Hade tänkt köpa ett beige/brunt ridtäcke också men det fanns inte nånstans. :(

Sv: Träns

Åh det är så sött med guld och silver fast min häst skulle se tokskum ut i det! Arrow kommer bli skitsnygg ;)

Ja det håller jag med om, funderade på att köpa kandaret istället och plocka bort den ena remmen, men så fanns det bara i VB/cob och vågade inte chansa på att det skulle passa, blir ju så svårt att byta. Var endast ETT ställe jag fick kvitto! :crazy:

På Oslo Horse Show, nu i helgen. Tränset kostade 1200 NOK inkl. tyglar, dyrt men inte såå dyrt heller. Minns tyvärr inte vad kandaret kostade, några hundralappar mer. Köpte nästan martingal i samma design, men försökte att vara lite ekonomiskt... :angel: Men ångrar nu.. :p Martingalen kostade 700 och var fodrat med mjukt skinn och hade en guldstripa på den delen som går mellan frambenen.

Ja, det var som sagt på Eurohorse. Om jag inteminns fel avr det Henrikssons ruta. Alla deras Kieffer träns kostade 950 på söndagen och på lördagen tror jag också de hade det erbjudandet.

Centaur skrev:
Här kommer en bild, fast mitt har guld, inte silver:
51_2.jpg

Precis ett sånt (i silver) har jag :) Jättesnyggt! Så bra att du äntligen hittade ett dressyrträns med mässingspännen!

Det är ett superfint träns/kandar. Tyvärr har de jag sett tappat färgen efter ett tag, alltså det silvriga och guldet.

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 767
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag tänkte köpa ett nytt träns till min bamse-häst men det var visst svårare än vad jag trodde att hitta fina träns i x-full och...
Svar
5
· Visningar
2 675
Senast: Lydia
·
Utrustning Vet inte om jag är förrvirrad men, om det är så får moderator gärna sammankoppla min tråd till en annan som ett inlägg, jag har nyss...
Svar
5
· Visningar
1 588
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 809
Senast: Hedwig02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka