• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lillen123
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 900
L

lillen123

Hej jag såg ettdöläkert träns när jag var ifinsta och tränade Det var kastanjbrunt.. och pannbandet var V ringat och det såg ut som om det satt ihopmedett bett vet någonvar det kan va för träns =?? Sriv:rofl:

Sv: Träns

Okej, om detta är en seriös tråd :smirk: så tror jag det kan ha varit ett Treadstone-träns...

De har kastanjbruna träns, med V-pannband och i mitten är det ett litet mässingsbett.

Själv tycker jag dock inte de är fina, det ser lite skumt ut med ett bett i pannan?! :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 217
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 239
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?