Ruise

Trådstartare
Jag såg en tråd här på buke som ja självklart inte kan hitta igen! :cry: det var iaf om ett träns, det var en bild också, nosgrimman på den va tunn men bred. ngn som vet vad jag menar? vill ju ha ett sånt!:d

Sv: Träns?!

D'Jon har en superfint träns som är med smala, glansiga remmar. Kostar skjortan, men vill man ha ett träns som håller länge är detta tränset för dig.

Sv: Träns?!

Ingen aning om vad det heter, men alla som har E-lines grejer kan ju ta in det. Har sett det hos bla Skara hästsport.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 562
Senast: __sofia__
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: Piaff
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: Lady_S
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 690
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur