• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Saga_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 263
  • Visningar Visningar 29 652
Sv: Träns...

Haha vad rolig du är Båbbe :D Jag har allt precis HELT omatchat xD svart träns, brun sadel, mässingsdetaljer på tränset, silver på nosgrimman osv osv xD haha för att inte tala om min klädsel. hahaha ja herregud :D

Haha vad rolig du är Båbbe :D Jag har allt precis HELT omatchat xD svart träns, brun sadel, mässingsdetaljer på tränset, silver på nosgrimman osv osv xD haha för att inte tala om min klädsel. hahaha ja herregud :D

Hugaligen! Men jag är kanske inte supernoga med min egen klädsel till vardags - däremot skulle det aldrig falla mig in att rida lektion iförd overall (sitsen är min svaga punkt och i en pösig sovsäck ser ju inte instruktören alls vad jag gör, alltså får jag mindre hjälp då). Med svartvita hästen rider jag nog helst i svarta ridbyxor också. Faktiskt hellre i smått smutsiga svarta ridbyxor än i de beiga varianterna.

Försöker matcha vantar med klädsel också till lektioner och liknande, fast till vardags har jag ett par noppevantar med ena vanten grön och den andra mörkblå (deras par var trasiga så jag satte ihop de hela vantarna liksom).

Just nu är jag mest irriterad på att det ska vara så oerhört svårt att hitta ljusrosa schabrak och rosa eller lila täcken som är bra. Pållan skulle vara så söt i det...:love:

om du menar tränset allra längst ner så står det juatt det är med mässingspännen ?

jo, men det är dom två som är allra längst ner på sidan..jag vill ha det som heter "knights kappi" och vad jag ser finns det bara i silver..:mad:..
typiskt när jag hittat ett jag vill ha..men jag kanske får ge mig och köpa silverspännen..kanske bara jag som är fjantig som tycker det ska vara mässing till en fux?:rofl:

vad använde du för sorts färg?

Typ ngn snabbtorkande färg. Från Swedol). Matt är den, inte alls blänkig. :love:
Har sprayat dem 2 ggr nu. Det nöts ju en del men eftersom färgen är snabbtorkande är det ju inga problem. :d

Ha ha, ska jag vara helt ärligt så är det helt omedvetet det första jag tänker på när jag ser ridbilder på dina hästar!
Förlåt:angel:
Fast brukar inte tänka på hur du klär dig, du sitter så snyggt så man tittar liksom inte på det:)
Tycker då att det är svårare att se Amandas sits, hon klär sig mer bylsigt än du.

Jag skall beställa denna goding

P134785056.jpg

(Lånad från tråden Ullaredsfynd)
Är helt såld på detta träns, att komplettera till mitt andra rätt enkla :D

Tränset finns även med rosa padding & strass för den som hellre vill ha det ;)

Kan tillägga att Draumur blev extremt söt med sina ljusblå stenar under luggen ;)
Skall fota han med snygg-tränset idag om man hinner innan mörkret :p

Om du gillar träns med lite dekorationer på - varför inte titta på Westerngrejerna hos H och B:s? Man behöver ju inte köpa de delade tyglarna!
Eller rena Westernbutiker till exempel Navsunds Westernbutik eller Green Canyon el andra?

Kryddelydd

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
903
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
412
Senast: LadySara
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 222
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka