• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Saga_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 263
  • Visningar Visningar 29 652
Sv: Träns...

Har ju varit så trist väder så jag har inte orkat släpat med mig heffaklumpen till kamera till stallet.
Ligger några bilder på mina träns längre bak i tråden dock :D

En sån där nosdel är lite intressant, iaf att se hur det fungerar,
OM det fungerar. Köpt vart?

Hör med Börjes annars, de brukar kunna ta hem det mesta. De har i alla fall tidigare även haft bättre priser på Stübbens produkter än Hööks.

Tack för tipset! Har beställt ett via dem nu och priset var mkt bättre än Hööks. :bow: Kommer säkert att bli jättenöjd!

*kl*

Jag ska köpa mig ett tävlingsträns. :love: Någon som har tips på något (inte alltför dyrt) SNYGGT träns? :D

KL.
jag har bara bild på mitt ljusblå :angel:
18068720.jpg

18068721.jpg

*kl*

På tal om träns eller ja, nästan :p

Någon som vet var man kan hitta antingen svarta släta lädertyglar med silverfärgade spännen,
helst snabbhakar (eller vad de heter...)
eller ännu hellre svarta flätade :love: lädertyglar med likadana spännen.
OBS! Tyglarna måste vara strl full!

Kolla med Lillhästen i Stav. Jag var inne där förra veckan och köpte tyglar och de har HUR MÅNGA OLIKA som helst!
Maila de och beskriv. www.lillhastenistav.se

kl
mitt träns består av ihopplockade begagnade delar i både mässing och silver, vilket är förbjudet jag vet! men det är så himla mjukt så jag kan inte sluta använda det. egentligen borde man bara kunna byta ut silverspännena? nitarna på nosgrimman passar ju bättre till mässing.

18385966.jpg

Har redan fått svar från Fatima på Dinhast.com :)
De har flätade svarta lädertyglar som är 2,5 m långa vilket passar min kille, (fått mäta och kolla :p).
Så sådana skall beställas!

Men tack ändå :D

Du blir nog inte ensam om det tränset isf :angel:
Jag har redan börjat gå i köptankar... även fast jag redan har träns i överflöd + MKT viktigare saker att lägga pengarna på...

Varför är det så fantastiskt KUL att köpa hästsaker? :d

Jag är nog den enda som tycker det är skittråkigt att köpa hästsaker :p

Kanske inte riktigt Fillippan;) jag är inte hller sådär förtjust. Eller visst, hittar jag något fint är det roligt. Men jag kan aldrig komma på att jag vill shoppa grejer bara för att ha;)

det kostar ju bara en massa pengar som man kan ha till mer nödvändiga grejer, tycker jag.
visst lät jag duktig o ordentlig nu :D

Kanske blir så när man haft häst ett par år, Draumur blir ju min första så då måste man ju skämma bort han :angel:

Kanske blir så när man haft häst ett par år, Draumur blir ju min första så då måste man ju skämma bort han :angel:

Ränderna går aldrig ur en, jag lovar ;) :D
Älskar att köpa grejer till hästarna,använder knappt hälften men det ska ändå shoppas träns, schabrak och.. sadlar :love:

Har ett likadant! Köpte det på H**ks för typ 1200 eller liknande. Skitsnyggt och jättemjukt, blir bara bättre ju mer man använder det.
10200429.jpg

Det är det havanna-färgade va? Måste bara höra efter så jag inte misstar mig helt :angel:

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
900
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
407
Senast: LadySara
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 222
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka