Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick hem ett nytt träns igår. Jag gillar det jättemycket. Är inte ett stort fan av käkremmar annars men när det är rundsytt som mitt nya är då gillar jag det.
Nu ser ju inte Brjánn ut att vara överlycklig över tränset och att pälsätarna har hittat till typ den enda delen med hår på hans kropp gör ju inte bilden bättre Men man ser hur tränset ser ut iaf
Jag hade inte velat att själva remmen som ligger an på nosryggen ligger så långt ner. Där finns bara brosk och hästen kan skadas om det blir tryck där.
Jag skulle inte tro att den störde bettet om man höjde den, man får väl prova å se
Den sitter långt ner på bilden så det är alldeles rätt. Men den sitter väldigt lös därav "hängandet" på nedre nosdelen. Jag hade precis bytt träns och han passade på att ta en nypa gräns och då har jag inte mage att strypa om nosen på honom
KL
Har suttit och kollat igenom VM-filmen och la märke till ett jättefint träns. Rúna Einarsdottir red en vit häst i femgången och T2, Freyr tror jag den hette. han hade typ ett vanligt svart träns men över nosen hade han blå och vita pärlor. På den hästen var det otroligt fint! Dock vet jag inte om Snudda skulle passa i det..
Har någon här en curb (en sån som sitter i bettringarna och sen går under käken/underläppen för att hålla bettet på plats) och var har ni i så fall köpt det?