Tränsfri tävling i UK.

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Sel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 49
  • Visningar Visningar 3 051

Bukefalos 30 år!

Wow så coolt! Visste inte om det men ser ju otroligt roligt ut! Ser fram emot att följa den här tråden samt ska grotta ner mig i klipp från tävlingen - superintressant!

• Gilla
Reactions: Sel
Jag följer två av de inblandade på Instagram, så jag har absolut sett ett par klipp i flödet. Håller med om att det är supercoolt och blev framförallt kär i skimmeln som såg ut att vara någon slags PRE eller Lusitano, kanske? Skitsnygg var den i alla fall :love:

Jag följer två av de inblandade på Instagram, så jag har absolut sett ett par klipp i flödet. Håller med om att det är supercoolt och blev framförallt kär i skimmeln som såg ut att vara någon slags PRE eller Lusitano, kanske? Skitsnygg var den i alla fall :love:
Verkligen imponerad av den!

• Gilla
Reactions: Sel
Ja jösses ja, jag har bara sett lösryckta klipp tidigare men hittade hela programmet på FB-sidan nu och insåg då att det var en Grand Prix-kür de drog till med, dagen till ära!
... och nu insåg jag ännu en sak: Väldigt roligt val av musik, Djungelbokslåten heter ju Bare Necessities på engelska och det känns ju väldigt passande sett till dagens tema :D

Jag älskar den söta, lite tjocka skäcken som travar in i "reklamklippet" och ser sig om. Den ser så himla nöjd ut. "Jahapp, kul, kul." :D

Ja jag tänkte starta en tråd kring detta.
Såg ett klipp från dressyren där de jämförde samma dressyrprogram utan mot med träns.
Det var intressant att se hur ihoptryckt det såg ut med träns i jämfötelse.
Jag såg ett liknande klipp (kanske samma) och det var flera som menade att det jämfördes med extremer och att det säkert fanns "snällare" ridning på bett också, och det är klart att det finns, men hela meningen är ju att man ska öppna ögonen.

Jag har också fått upp massa klipp och är verkligen imponerad, och inspirerad! Så himla fint att se ekipagen som ser så samspelta ut :love: Hade varit kul att testa på men känns inte helt enkelt att börja när man rider på ridskola...

Ja vilket hopp 😍 Verkar varit väldigt väl arrangerat också med videoansökningar osv. Väldigt impad över Bella Forster, skimmelponnyekipaget. Visar så otroligt fint hur balanserad ridning över hinder ser ut 🩵

Jag har också fått upp massa klipp och är verkligen imponerad, och inspirerad! Så himla fint att se ekipagen som ser så samspelta ut :love: Hade varit kul att testa på men känns inte helt enkelt att börja när man rider på ridskola...

Jag provade att rida i halsring på en medryttarhäst. Ägaren gjorde det ibland. Problemet jag hade var att hästen var otroligt mån om en och om jag hamnade minsta lilla ur balans (red barbacka) så saktade hon in vände in mot mitten. Jag kan inte säga att det gick så bra men det var roligt och jag är allt lite stolt när jag berättar att jag har galopperat barbacka med halsring och känt mig trygg! Men det är helt hästens förtjänst! Jag har aldrig känt en så klok häst innan som varit så mån att inte tappa en när man red barbacka.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka