Transport, köpa begagnad...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare FairLady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 814
F

FairLady

Jag skulle behöva lite tips...

Vi ska köpa en transport :bump: , begagnad blir det troligen, äntligen!!

Jag vill gärna ha en som är hög...har en högrest dam på 173 cm i mkh, som dessutom inte gillar att åka, vill därför ha en som är så hög som möjligt. Vilka märken rekommenderar ni? Va har ni för erfarenheter av olika märken... Vad jag har förstått är Star eller Kylinge höga...men om det blir tvunget så får vi köpa en ny. Kan man då beställa extra höga?

Tacksam för alla tips!

Sv: Transport, köpa begagnad...

Jag har en Brenderup och har fått uppfattningen att den är både bred och rymlig, om jag jämför med mina grannar som har en äldre värmlandsvagn och en Reko från -00.

Det är Brenderup som har "dörrar" baktill va´?? Har tittat lite på dem innan. Vet du höjden invändigt på den? De jag har tittat på ananrs är ju i första hand, som jag skrev Star eller Kylinge, p.g.a att de är höga. Brenderup kanske ligger i samma höjd?

Brenderup har inte dörrar baktill, du blandar nog ihop den med nåt annat märke...

Ja, det gör jag nog...hade bara för mig att de har haft modeller med alu.dörrar istället för bommar bak...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 543
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 172
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Har försökt läsa på o hittills kommit fram till att följande verkar ha lite evidens (?): Hyaluronsyra Så hög molkekylvikt som möjligt... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 588
Senast: Corax
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka