Transport skylt

Seabaz

Trådstartare
Djurtransport-skylt i form av "klistermärke" (ni förstår hur jag menar). Vart hittar jag det? Hittar bara hårdplastskyltar....

tips?

Sv: Transport skylt

Har du googlat runt? Jag föredrar plastskyltarna, så mitt tips är att köra med en sådan och dubbelhäftande listtejp från t.ex. Biltema.

Jag har köpt min klisterskylt hos återfösäljaren för transporten. (Star och Kylinge, nu Thule)

Du är inte så dum du inte, det hade jag aldrig tänkt på själv! :)
Anledningen till att jag vill ha klister är att det är ett glasfibersläp och jag vill inte hålla på och skruva för mycket i det...

Dock undrar jag ändå om det går med plast då släpet är ganska "rundat", i alla fall i fram....
Plasten är ju böjbar men är tejpen tillräckligt stark?

Har du en Henra? Det har vi.
Vi köpte klisterlapparna på företaget. På våra står det våra namn, som sitter på varje sida av vår nya transport! Ett tips bara, låt inte transporten stå i solen när du sätter på texten, den smälter!:crazy::o

Lycka till!

Kram

Ja det tror jag definitivt att den är. Ska ju hålla fast lister på bilar.

När jag tänker efter så är tejpen på Biltema sämre än den hos Micro och Mekonomen (var så iaf för något år sedan). Köp där i stället.

hööks har dem inte, har kollat hemsidan + så var jag där (uppl vb) häromdagen och i den butiken har dom inte heller...

Har sökt hos olika transportåterförsäljare, hippson, nordpost, bole mfl...

Vad ska du ha, fram eller bakskylt? Vi har på Hööks i Malmö, jag har en bakskylt som du gärna får köpa om det är den du ska ha...

Jag ska ha både fram och bak i klister-modell, inte hårdplast.

Om du har en som du inte behöver så köper jag gärna den :bump:
Eller om dom har klister-skylt för fram där du bor också kanske du kan fixa en sån till mig med samtidigt :D

Jag köpte mina dekaler på fabriken där de tillverkar Thule/Kylinge. Den stora där fram kostade 63 kr och de där bak har jag för mig att de kostade 50 kr. Köpte dem i Jönköping.

:)

Du får gärna köpa vårt klistermärke till bakänden. Framtill vet jag att Boj har ett snyggt, surfa in på www.boj.nu, men då får du ju lite reklam för Boj på köpet :D

Bole -->Häst & Ryttare --> Övrigt --> Sidan 2, längst ner :D

Börjes --> Stallinredning --> Övrig stallinredning --> Sidan 3 tror jag att det var :p

Hööks --> Sortiment Häst --> Hästen --> Transport :D

Varsågod :D:D

DU ÄR MIN ÄNGEL!! GULDET I GULDKORNET! BEST OF THE BEST!

Får jag kyssa dina svettiga tår? :D
Tack!

Nu förstår jag varför jag inte hittat klistermärkena heller för jag har varit inne på dessa sidor och sökt på "skylt" och inte på "dekal" - dumma mig! ;)

Fast Hööks skyltarna är riktigt dåliga!

Köpte på Eko (Citygross) till gamla släpet och de var kanon.

Liknande trådar

Hemmet Vi har nyss renoverat badrummet. Det blev superbra och vi är nöjda. Men! Ljusknappen flyttade från utsidan till insidan av badrummet... 2
Svar
29
· Visningar
1 159
Senast: Asko
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
396
Senast: Oknytt
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025