Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du är inte så dum du inte, det hade jag aldrig tänkt på själv!
Anledningen till att jag vill ha klister är att det är ett glasfibersläp och jag vill inte hålla på och skruva för mycket i det...
Dock undrar jag ändå om det går med plast då släpet är ganska "rundat", i alla fall i fram....
Plasten är ju böjbar men är tejpen tillräckligt stark?
Har du en Henra? Det har vi.
Vi köpte klisterlapparna på företaget. På våra står det våra namn, som sitter på varje sida av vår nya transport! Ett tips bara, låt inte transporten stå i solen när du sätter på texten, den smälter!
Jag ska ha både fram och bak i klister-modell, inte hårdplast.
Om du har en som du inte behöver så köper jag gärna den
Eller om dom har klister-skylt för fram där du bor också kanske du kan fixa en sån till mig med samtidigt
Jag köpte mina dekaler på fabriken där de tillverkar Thule/Kylinge. Den stora där fram kostade 63 kr och de där bak har jag för mig att de kostade 50 kr. Köpte dem i Jönköping.
Du får gärna köpa vårt klistermärke till bakänden. Framtill vet jag att Boj har ett snyggt, surfa in på www.boj.nu, men då får du ju lite reklam för Boj på köpet