transportera från öland??

T

Tilly

Någon som vet i fall det går att transportera en häst från öland uppemot stockholm? PM:a mig gärna om ni vet någon firma som gör det!

Börjar bli lite akut. Ägaren har tagits in på sjukhus och hästen bara står. :(

Bor själv på Öland och när vi ska åka riktigt långt med ridklubben använder vi en lastbil tillhörande en fraktare som brukar frakta nötdjur till Kalmar. Som mest har vi åkt 10 hästar i den där. Mitt ena sto, som är ganska nervöst och rädd för att åka vanlig transport promenerar upp i den där uten problem och blir inte ens svettig av att åka i den.Kanonbra!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 575
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 319
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka