Transportskydd låg eller hög modell

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sante
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 762
Sv: Transportskydd låg eller hög modell

Höga tycker jag helt klart är att föredra om man pratar skydd... men mitt problem är inte att han inte vill ha dom på sig... jag hittar inga som e stora/höga nog åt hans bakben, så nu har jag höga med svag form på hoven som jag kan sätta lite högre upp så de täcker hasen i alla fall... billighetskopian av mark todds skydd.. funkar så länge men men :S

Sv: Transportskydd låg eller hög modell

jag föredrar lite grövre höga.
jag har ett par jättebra event som är höga å rätt tjocka med förstärkning vid hoven.
ser ingen direkt nackdel med höga isf kanske att vissa hästar tycker de e lite obehagligt å vill få av dom.
men jag tycker iaf de ger de bästa skyddet!

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
651
Senast: pepp
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
763
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka