Transportskydd till arab!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Timpa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 816
T

Timpa

Jag vill ha höga skydd på grabben men de skydd jag köpt satt perfekt fram men åkte ner bak. Det var hööks equi guard strl. cob. Nu måste jag alltså köpa nya, någon som har höga skydd till sin arab? problemet är väl att benen är så smala i jämförelse med andra cobar. Innan jag börjar gå igenom alla märken så önskar jag tips på skydd som enligt erfarenhet sitter bra på just arab.

Kram / Alex

Sv: Transportskydd till arab!

Jag har bucas höga skydd i stolek cob till min arab, sitter jättebra.

Jag har hööks equi gard vadderade transportskydd stl cob till min arab som sitter perfekt! har också haft problem innan med stl pga smala ben...
nu vet jag iof inte om det är dom du har eller om du menar dom som är lite lägre.... men annars kan jag rekomendera dom andra :love:

Jo, det är hööks höga jag har och dom åker bara ner bak :mad: Väldigt irriterande då jag tycker att dom är skitsnygga! Bucas är ju väldigt dyrt dessutom... Fler förslag?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 635
Senast: Lavinia
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som... 2
Svar
29
· Visningar
9 386
Senast: skuggi
·
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 528
Senast: Niki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka