Transportskydd - Vilka?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bellson_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 1 936
B

Bellson_

Jag ska köpa nya transportskydd, har funderat på Jacson Lyx eller Mark Todd.. Jag vill ha höga skydd, under 800 kr. Någon som har några att rekommendera? Visa gärna bilder och skriv var ni har köpt dom.. :bow:

Sv: Transportskydd - Vilka?

Shires höga, tycker de har bra passform, samt rejäla och slagtåliga. Bra pris.

Ska du till Falsterbo så har han holländaren några jättefina för 500 kr.

Var hittar man "han holländaren" någonstans då? :angel:

Hööks höga, marinblå! De är helt underbara :love: Fast jag har transportpaddar som lindas och boots fram, det funkar jättebra tycker jag :)

Dollar

Vet inte, men han har typ gula prislappar överallt och så kännetecknas han nog med alla sina hundratals schabrak! Han har nog massa ridspön precis utanför och massa benlindor hängandes på en ställning.

Pessoas är ju supersnygga o ligger strax under 800. ;)
Annars har ju HL equipment några som är helt ok. Tror dom ligger runt 600?

Jag har precis köpt mina transport skydd. Shires. Hur fina o bra som helst! Jag beställde dom på www.ponnyprakt.se dom är höga och hårda nertill för att skydda hoven. Och dessutom finns dom i läkra färger! Mina är rosa rutiga...=)

Märket på de transportskydden heter Global. Haft ett par men de slets sönder rätt fort så föredrar mark todd eller pessoas. Båda är bra och håller!

Jag har Horsewares, dom är jättebra, väldigt tåliga och sitter på plats i åtta timmars lastningsförsök inkluderat longering och..... :crazy:

Enda tråkiga är färgen, finns bara i blått och grönt, jag vill ju ha bruna så letar efter det.

Centaur skrev:
Jag har Horsewares, dom är jättebra, väldigt tåliga och sitter på plats i åtta timmars lastningsförsök inkluderat longering och..... :crazy:

Enda tråkiga är färgen, finns bara i blått och grönt, jag vill ju ha bruna så letar efter det.

HW Amigo har i typ creamefärg....jag har de blåa och de är superbra! Kolla på strömsbergsgård!!!

Dom är bruna, men jag vill inte ha ljusblåa kardborrar ju. :p Annars verkar dom jättefina!

Vilka säljer dem på nätet?
Köpte på mässa mina förra :)

Har läst denna tråd med intresse då jag idag tittade på transportskydd - ingen här har skrivit något om Källquists HorseSaver höga transportskydd svarta.

Har någon erfarenheter från dessa?????

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 312
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka