Transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Grace_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 956
G

Grace_

Köpte transportskydd från Hööks här om dagen.. Dem svarta från Equi-Guard. Köpte storleken Full och trodde att dem skulle passa min kallblodstravare men han hade alldeles för tjocka ben. Blev väldigt besviken och nu funderar jag på att byta dem till dem lite dyrare som är Marin-färgade. För dem fanns det bara att välja på storlekarna Cob och Full. (Inte Pony och Full som på dem andra.) Kanske är då den Full storleken större.. :crazy: Någon som vet? Vad har ni för transportskydd till era lite grövre hästar? Kanske jag kan få lite tips..! ;)

Sv: Transportskydd

Grace_ skrev:
Köpte transportskydd från Hööks här om dagen.. Dem svarta från Equi-Guard. Köpte storleken Full och trodde att dem skulle passa min kallblodstravare men han hade alldeles för tjocka ben. Blev väldigt besviken och nu funderar jag på att byta dem till dem lite dyrare som är Marin-färgade. För dem fanns det bara att välja på storlekarna Cob och Full. (Inte Pony och Full som på dem andra.) Kanske är då den Full storleken större.. :crazy: Någon som vet? Vad har ni för transportskydd till era lite grövre hästar? Kanske jag kan få lite tips..! ;)

Jag är just i färd med att köpa transportskydd till mitt kallblod, jag vet inte vad jag ska köpa så jag tar också tacksamt emot tips på passande skydd till grövre hästar. Har kikat lite på Eskadrons men vet inte hur dom är i storleken??

~Ingrid

Sv: Transportskydd

Använder Bucas höga transportskydd till min häst. Han är modell grovt lettiskt halvblod (harru skaffat en nordis eller?) och de skydden sitter bra på honom.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 398
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 056
Senast: Calmiche
·
Utrustning Mina vardagsskydd börjar se lite...eh...Söndertrasade ut, för att uttrycka det milt. Därför letar jag nu efter par nya. Då de ska vara...
Svar
16
· Visningar
1 118
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka