Transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Matilda_o_Bonita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 990
M

Matilda_o_Bonita

Tycker att det är hög tid att införskaffa ordentliga transportskydd till min polla, så nu undrar jag om medvetna Buke har några tipps på bra och hållbara transportbenskygg till ett inte allt för högt pris. Hur är Hööks transportskydd?

Brukar inte vara så förtjust i att beställa över internet osv men jag antar att man måste vara lite flexibel ibland, framförallt med tanke på att det bara finns Granngården och Hööks inom rimligt avstånd.

Så, fram med era bästa tips nu!:bump:

Sv: Transportskydd

hade bucas till min ponny,de va superbra.
Bra passform,lätta att tvätta och höll kanon,hade dom i 5 år till ponnyn,sen fick grannens ponny när jag skaffade stor häst

Jag har Horseware, dom är jättebra! Otroligt slitstarka, glider inte, skyddar mkt bra och inte alls dyra. Och dom har verkligen testats kan jag lova... :crazy:

Panikköpte låga FinnTack när jag skulle hämta hem min kuse. Funkar hur bra som helst, bra pris och bra passform.

är nöjd med bucas höga skydd. köpt på börjes.

Matilda_o_Bonita skrev:
Tycker att det är hög tid att införskaffa ordentliga transportskydd till min polla, så nu undrar jag om medvetna Buke har några tipps på bra och hållbara transportbenskygg till ett inte allt för högt pris. Hur är Hööks transportskydd?

Brukar inte vara så förtjust i att beställa över internet osv men jag antar att man måste vara lite flexibel ibland, framförallt med tanke på att det bara finns Granngården och Hööks inom rimligt avstånd.

Så, fram med era bästa tips nu!:bump:

Köpte nya förra veckan, Pessoas marinblå och jag är supernöjd med dem. Dock något dyra, men väl värd sitt pris så här i efterhand!!!

Eftersom det blev en skräckfärd för Lukas upp till ATG Kliniken MEN transportskydden höll hans ben hela och fina. Den enda som gått sönder på skydden var den hårda plasten längst ner på ett av transportskydden bak, men hellre det än hans egna ben.

Köpte dom på Granngården.

~Ingrid

Både höga Bucas och Pessoa skydden funkar jättebra:)

Liknande trådar

D
Utrustning Hej alla hästmänniskor! Jag och min vännina Veronica ska börja på ridskola nu på lördag och ska nu skaffa oss nödvändig utrustning...
Svar
16
· Visningar
2 151
Senast: HannaZ
·
Utrustning Vill gärna införskaffa mig en ny westernsadel och kikade lite på internet. Hittade bla den här och undrar, vad är det? :o Kan någon...
Svar
15
· Visningar
5 795
Senast: Snobben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka