Transportskydd!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Timpa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 582
T

Timpa

Jag letar efter transportskydd som sitter stadigt på smala ben! Fram är inget problem men bak är värre. Dom ska vara höga och snygga. Jacson har en modell med spänne som går över hasen också, Börjes likaså. Finns det fler modeller som någon känner till? Var kan man få tag på olika modeller? Priser?

Tacksam för svar

Sv: Transportskydd!

Eskadron har transoprtskydd som är ganska smala. Vet ej butik/pris dock.. Men kolla i butiker som säljer eskadron.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Esmeralda
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Jeps
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka