trappar i knäet

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare angel_lover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 953
A

angel_lover

varför trappar katter i knät eller i sängen ? har tänkt på rättså länge nu???

Sv: trappar i knäet

Det kan även vara en kvarleva sen kattungetiden då ungen vid digivning trampar mamman på magen runt spenarna (heter det så på katt) för att stimulera mjölkproduktionen.

Det kan även vara en kvarleva sen kattungetiden då ungen vid digivning trampar mamman på magen runt spenarna (heter det så på katt) för att stimulera mjölkproduktionen.

Jo visst är det så :)
Var tvungen o fråga mamma kunde inte göra det innan.

Kan de inte vara så också att katten tycker det är skönt i sängen och knät så den trampar för det? En av våra hankatter brukar trampa i sängen och ta ut snoppen, han är kastrerad sen han var liten så vet inte varför han gör så?

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen... 2
Svar
23
· Visningar
2 370
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 397
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
540
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Vi som letar häst II