Trasig kökslucka

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Madick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 719

Madick

Trådstartare
Ett av överskåpens fästen har gått sönder, så pass att det följt med spånskiva från själva skåpet. Nedre fästet helt. Hur kan man lösa detta på bästa sätt? Ballingslöv-kök om det gör någon skillnad.

Ett av överskåpens fästen har gått sönder, så pass att det följt med spånskiva från själva skåpet. Nedre fästet helt. Hur kan man lösa detta på bästa sätt? Ballingslöv-kök om det gör någon skillnad.

Gammalt? Nytt? Jag hade tagit kontakt med en ÅF och kollat med dem, annars blir det snickeri.

Liknande trådar

Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
346
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 308
Senast: Sassy
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 154
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna