Trasigt mammahjärta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trasigt mammahjärta

Men ge dig Zoya! Det skrivs gång på gång i trådar att det finns en andra sida också. Här uttalade den andra sidan sin syn på saken. Ingen kräver att Lipsy ska berätta vem hon är, varför ska nicket "sanningen" göra det?
 
Sv: Trasigt mammahjärta

KL

Kanske börjar bli läge att låsa tråden om så många vet vilken familj det rör sig om. Att Lipsy tappar sin anonymitet kanske spelar mindre roll, men eftersom det är ett barn inblandat känns det inte rätt att fortsätta.
 
Sv: Trasigt mammahjärta

Uppenbarligen är det någon som ljuger (eller båda parter). Man vem är jag inte människa att avgöra. Jo det är nog dags att stänga tråden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 601
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 948
Senast: Trott
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
61 826
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 761
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp