trasigt täcke

Mitt bästa tips är Silver tejp eller sån tejp man använder till att laga segel på båtar. Ev. kan man sy lite innan man tejpar.

Vi har provat det mesta och det som vi tycker fungerar bäst (på tex regntäcken) är en slags pasta eller lim som man lagar dykardräkter med. Släpper inte igenom vatten och syns inte så mycket. Vet inte om det är svårt att få tag på i och för sig. Vi fick tipset av just en dykare som fixar det åt oss. :D

Liknande trådar

Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 027
Senast: Sassy
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 862
Senast: Görel
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
699
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?