Trasmattor i öppning?

Textil ute i väder och vind? Ja, det blir snabbt äckligt och mögeltillväxt. Inget jag hade velat ha i närheten av hästars luftrör. Särskilt inte eftersom vinden söker sig in med sporer, inte utåt.

Efter ett par omgångar äckliga mattor har man ju tjänat in ljusinsläppliga köldridåer.
 
Det blir det ju inte eftersom de har belysning. Lampan går på timer och lyser visst antal timmar per dygn beroende på årstid. "Sovtimmarna" är den släckt dock.


Hur ska jag veta att en lampa är tänd o timer styrd? Min tanke var att det blir mörkt med tradmattor för öppningen. Många har inte så bra belysning i ligghall. Rekomenderar verkligen köldridå. Bra ljusgenomsläpp o håller länge.
Det stänger ute de flesta insekter på sommaren.
 

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
557
Senast: snorp
·
Fritid Misstänker att jag inte är den enda friluftsnörden här så hjälp mig att hitta rätt i djungeln av tält! Jag ska köpa tält för...
Svar
7
· Visningar
280
Senast: Nixehen
·
Övr. Hund Är det någon här som har åkt på semester med sin hund utanför Sverige? Vilket resesätt, positiva/negativa erfarenheter? Hur reagerade...
Svar
2
· Visningar
290
Senast: Motacilla
·
Hästvård Jag har börjat gå på tankarna att köpa häst och jag har hittat några fina hästar från utlandet. Det jag är rädd för är att jag får...
Svar
16
· Visningar
1 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp