Travet tar honom till USA

(Arbetarbladet)
I onsdags gick planet med destination Florida med lärlingen Jimmy Åsberg från Gävle ombord.
Nu ska Jimmy, som arbetar åt pappa Anders Lindström, till USA för att förkovra sig inom travsporten.
- Det här har jag längtat till ända sedan jag fick beskedet om att jag fick ett stipendium ur Eivin Erlandssons minnesfond, sa Jimmy dagen innan när vi träffade honom inför USA-äventyret.

http://www.arbetarbladet.se/sports_local_1.php?id=87236&avdelning_1=102&avdelning_2=120&variabel=SPOavd.gif
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Frankrike har vunnit Elitloppet 20 gånger. Sverige 18. Efter söndagens upplaga kan ställningen var 21–18. – Vi har...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Hoforstjejen Emeli Sjöberg, 22 år, går den 2-åriga högskoleutbildningen Hippologprogrammet på Flyinge, för att bli...
Svar
0
· Visningar
952
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Det blev en blågul dag i italienska Turin på fredagen när Sveriges lag tog sitt andra raka EM-brons och samtidigt...
Svar
0
· Visningar
798
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Landslagsryttaren Kristian von Krusenstierna, Stockholm, kommer till Gävle...
Svar
0
· Visningar
898
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp