Travian - någon annan här som spelar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Det är inte meningen att man ska behöva förklara hur spelen går till, det är det instruktionerna är till för. Till Travian är de dessutom på mycket lättfattad svenska :angel:

Walkthroughs finns att söka på nätet. :idea:

Det här är ett diskussionsforum för "frågor, tips, råd och synpunkter om internet, datorer och datorprogram i allmänhet", inte ett forum för vägledning och fusk i spel :angel:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Att fråga om man inte hittar är väl inget fusk?? Forum är till för att diskuteras i, då även om någon har kört fast.
fantasy_, jag är också ny på spelet, men behöver du "Hjälp" eller något så kan du fråga, tror att jag skulle kunna förklara isånna fall. :angel:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Att fråga om man inte hittar är väl inget fusk?? Forum är till för att diskuteras i, då även om någon har kört fast.
fantasy_, jag är också ny på spelet, men behöver du "Hjälp" eller något så kan du fråga, tror att jag skulle kunna förklara isånna fall. :angel:

jag hålle med dig...

jag är också ny men jag hjälper till så mycket ja kan om det skulle vara något så fråga...
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Travian är en annan site, som har sitt eget forum.

Därför låses den här tråden!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har som två krafter i mig, där den ena är jättedriftig, tar tag i saker och får saker gjorda och tycker att det är jättekul att...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Roheryn
·
Hemmet Jag är född och uppvuxen i södra delen av Sverige. Här har jag jobb, man och övrig familj. Trots detta så längtar jag bort. Jag vill...
Svar
17
· Visningar
1 613
Senast: Flixon
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 898
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp