Travian - någon annan här som spelar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kuckeliku

www.travian.se

ruskigt tidskrävande efter ett tag... :-)
Romare, Galler eller german.
välj stam och starta upp din by för att komma så långt du kan i kampen...
gösses, man blir fast
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Mycket tidskrävande! :bump:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Spelade förut på båda servarna (fanns två då), var galler. :D
Men slutade för jag hade en massa andra spel att hålla koll på som var roligare :p

Har dock börjat spela Tribal Wars nu, är i princip likadant som travian fast på engelska.
Dessutom ser man tex när man uppgraderar byggnader så är det två stycken som står och sågar och när man ska träna "soldater" ser man två stycken som står och slåss. :D
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Har blivit fast på sidan på de olika serverna... men egentligen gillar jag inte att det ska kosta en massa pengar för att få lite extra förmåner... Sedan tycker jag vissa saker går så långsamt också :eek:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

tack så väldigt mycket! så var man fast i ett spel till... :angel:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Kan tipsa om www.knightfight.se också, ganska skoj. Jag har dock ledsnat nu. (som med alla andra spel :p )
Dock är det inte så skoj att spela om man inte är premium, kostar typ 28-29 spänn/månaden.
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

jag har nyss börjat på travian och tycker att det är rätt kul... men det går inte så bra...
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Spelade förut på båda servarna (fanns två då), var galler. :D
Men slutade för jag hade en massa andra spel att hålla koll på som var roligare :p

Har dock börjat spela Tribal Wars nu, är i princip likadant som travian fast på engelska.
Dessutom ser man tex när man uppgraderar byggnader så är det två stycken som står och sågar och när man ska träna "soldater" ser man två stycken som står och slåss. :D

Adress till Tribal Wars, kostar det nåe? Skoj? :p
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Om du bemödar dig om att öppna en sökmotor t.ex. GOOGLE och söker på >Tribal Wars< så är det förmodligen första träffen :idea:

Om det är för avancerat att söka i en sökmotor är spelet med största sannolikhet alldeles för svårt för dig :angel:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Om du bemödar dig om att öppna en sökmotor t.ex. GOOGLE och söker på >Tribal Wars< så är det förmodligen första träffen :idea:

Om det är för avancerat att söka i en sökmotor är spelet med största sannolikhet alldeles för svårt för dig :angel:

Haha, sorry, orkade bara inte leta själv, och vem vet om hon kanske spelar något som inte finns länkat (har hänt förr) :angel:
Eftersom det andra spelet var länkat tänkte jag att det inte var för mkt att fråga efter en länk till detta också..
Ska sluta vara så lat i framtiden. :bow:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

okej, det börjar funka nu:)

men armé och försvar och sånt då?
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Läs instruktionerna, dom är på svenska :angel:

Och JA, jag spelar också.
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

har läst dom, dom säger mig inget:angel:

men nu säger dom att jag har för lite råvaror för allting, trots att jag har så det räcker enligt "kostnaden för vetefält nivå 0"
fattar inget, kan ju inte göra nått nu?
har byggt ett silo, stadsmur, huvudbyggnad nivå 1, samt lite vetefält, lerfält, skog och berg.. hmm.
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Då är nog spelet alldeles för avancerat för dig. :rofl:

Du har möjligtvis inte förstått att råvarorna tar slut när du använder dom?

Sen tar det en stund innan du får nya!

Tillägg!

Det kanske är bättre att du spelar SIMS, där kan man fuska sig till extra resurser :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

haha, dumma sims funkar inte på min dator:mad:

jo, jag förstod att det var nått sånt, men man måste väl få fråga utan att bli kallad pucko mellan raderna? jag trodde att det var bl.a datorforumet var till för... :smirk:
 
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

haha, dumma sims funkar inte på min dator:mad:

jo, jag förstod att det var nått sånt, men man måste väl få fråga utan att bli kallad pucko mellan raderna? jag trodde att det var bl.a datorforumet var till för... :smirk:

bra sagt...

det tra tid innan man får nya varor (lera och berg och sånt...) mitt råd är att fixa med fälten först för sen rullar det på av bara farten...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 850
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 484
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 520
  • Artikel
Dagbok Jag har som två krafter i mig, där den ena är jättedriftig, tar tag i saker och får saker gjorda och tycker att det är jättekul att...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Cattis_E
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp