Tre föl dödade på en vecka

Sv: Tre föl dödade på en vecka

Må den/dom brinna i helvetet!! Stackars stackars oskyldiga, försvarslösa föl! FY FAN för polisen som rullar tummarna medans psykfallet/n är på fri fot! Vad väntar dom på????

Herregud vad fruktansvärt!! :cry: :cry:
Det måste ju verkligen vara fundamentala fel på den som kan göra något sådant! Små fölen, ser ju på stuteriet där mitt sto och föl står att de är så sociala och kommer fram och vill hälsa! Och så gör någon något sådant! :cry:
Och hur fruktansvärt är det för ägaren att välja vilka föl som ska gå kvar ute! Det skär ju i hjärtat bara man tänker på ägarens situation! :cry:

Varför i hela fridens dar bryr sig inte polisen??? :confused:

Jag hade parkerat mig på pass ute i hagen med studsare o rödpunktsikte i högsta hugg...
Ett knä eller två hade man väl kunnat få skjuta av? Öga för öga...

Men varför stallade hon inte in hästarna utan halm? Hellre sova på betong än få fler föl mördade.

Och hur fruktansvärt är det för ägaren att välja vilka föl som ska gå kvar ute! Det skär ju i hjärtat bara man tänker på ägarens situation! :cry:

Väldigt märkligt att ägaren lämnade det mest värdefulla fölet ute isf, och, hur svårt är det att snabbt skaffa spån, eller torv, eller halmpellets, eller halm eller....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För drygt en vecka sedan hittades en häst död i en hage. Hästen misstänktes först vara skjuten. Polisen har nu lagt ner förundersökningen.
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ponnyn försvann ur hagen och var på rymmen i flera dagar. När den till slut hittades låg den död under ett träd i närheten av hemmet...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart kommer de - alla härliga föl som uppfödarna gått och väntat på ända sedan de planerades för lite mer än ett år sedan. Ridsport har...
Svar
0
· Visningar
330
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den nya veterinärserien I djurens tjänst har premiär på tv ikväll. I första avsnittet får vi träffa ett föl som blivit dödligt sjuk...
Svar
0
· Visningar
624
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka