Treadstone vinter ridstövlar eller andra.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MontéBruden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 6 206
M

MontéBruden

Någon som har ett par fårskinnsfodrade treadstone vinter? Är dom varma och sköna, hållbara, rekommenderar ni dom? Hur är dom i storlek.

Eller är det någon som har tips på andra fårskinnsfodrade eller super varma vinterstövlar?

Tänker inte frysa om tårna en vinter till! :)
treadstone_119499657.jpg

Sv: Treadstone vinter ridstövlar eller andra.

Jag har sådana, köpte förra vintern så har bara haft dem en säsong. Jag har inte frusit med dessa, har fungerat super. Det finns en tabell på internet som jag kollade på och konstaterade att de skulle passa, de satt riktigt hårt och det var knappt så jag kunde stänga dem men bestämde mig ändå för att behålla dem. Nu när jag använt dem ett tag får jag in alla fingrar lätt mellan ben och stövel å luddet har plattat sig lite och stöveln har vidgat sig, en större storlek hade inte blivit bra.
Stallkompisen köpte också ett par vintern innan mig, hon fick byta dragkedja efter bara nån månad och sen gick den andra dragkedjan också. Mina har dock hållt hur fint som helst så. Riktigt sköna är de att rida med och de duger utmärkt rida runt med hemma.

Köpte ett par förra vintern- de är SÅÅÅÅ sköna!! :)

Har inte frusit en sekund i dem och de är så mjuka att gå i.

Mina har hållt bra, inga problem med varken dragkedja eller läder- än iallafal...:)

var kan man köpa treadstones stövlar? har aldrig sett dem i mina vanliga ridsports butiker :(

Om du söker på Treadstone så hamnar du på deras hemsida, där finns en lista på återförsäljare i Skåne.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 616
Senast: Buongusto
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: KAROLIJNAH
·
Småbarn På min dotters förskola sover barnen alltid utomhus. Vi har funderat lite över vad vi ska klä dottern i i vinter när hon sover i vagnen...
Svar
14
· Visningar
1 714
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka