Tredelat fullcheek?

Sv: Tredelat fullcheek?

Och finns det inte i butiken kan de säkert beställa ett åt dig... :)

(Till trådskaparen, alltså! ;) )

Tack! Får väl testa nån sån då, fast jag undrar om Hubertus i Malmö saluför Globus. Ekohallen har men jag tror inte att dom tar hem på beställning och HÖÖKS är inte att tänka på.

Var det inte nån ny affär som öppnat i Malmö? Det var en tråd om det för ett tag sedan men jag kan inte hitta den. Nån som vet?

/Hanna

Jag köpte mitt på eko men du kan säkert be din lokala ridsportsbutik ta hem!

Kan ju alltid kolla på eko:- men tror inte jag sett några fullcheek här i malmö, speciellt inte tredelade.

Jag köpte mitt på Eurohorse mässan för två år sedan. Fanns också på Eko;- förut men de har tagit bort dem ur sortimentet :mad:

Tack!

Hade tänkt åka dit för nån vecka seda men kunde inte hitta någon adress.

var på eko idag men det fanns inget.
Däremot hade dom ett Myler-fullcheck (enkelt)som såg trevligt ut men har läst endel här att det inte skulle vara så bra.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
202
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 209
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
169
Utrustning Jag behöver ett skarpare bett till min valack då han blir för stark för dottern när de rider ut. Han bestämmer då tempot själv om de ska...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka