Red_Chili
Trådstartare
Sv: TREDJE Vinthundstråden!
Jag förstår att han inte äter då! Waha, som ju är extremt matvrak, petade MYCKET i maten första gången jag hade på oljan. Nu äter hon, men lite långsammare än när det är utan olja. Det måste verkligen smaka vidrigt om inte ens hon äter det utan att tveka
(Zala däremot äter lika glatt oavsett om det är olja på eller inte, men hon är.. knäpp)
Jag har beställt Standart Normal nu
Jag vill ge Cerberus fiskolja också men han äter inte då.Skithund. Tänkte ge det för att få i honom extra energi = extra vikt.
Vad är det för foder du ska byta till? Jag var iväg och köpte Standardt Extra idag, 3 kg på prov, för att se om mina behagar äta det. Dom får ju fortsätta med Vom og Hundemat men eftersom det är svindyrt och det är bra att ha nåt att tugga på med så tänkte jag prova med Standardt också. Zoria och Kali kan gott äta mer torrfoder, dom är inte lika kinkiga med maten som Cerberus.
![]()
Jag förstår att han inte äter då! Waha, som ju är extremt matvrak, petade MYCKET i maten första gången jag hade på oljan. Nu äter hon, men lite långsammare än när det är utan olja. Det måste verkligen smaka vidrigt om inte ens hon äter det utan att tveka
Jag har beställt Standart Normal nu