G
Galathea
Sv: TREDJE Vinthundstråden!
GRATTIIIIS! Värsta storslam ju! Helt suveränt!

GRATTIIIIS! Värsta storslam ju! Helt suveränt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
R_C, vill bara säga att fiskolja ( läs laxolja med omega-3 ) är jättebra för leder också på lite äldre hundar. Så oljan lär hjälpa henne och får hon både olja och glucosamin så är det troligaste att hon kommer må toppen snart.
KL
Hej! Jag kommer med största sannolikhet kunna ansluta mig till den lyckliga skaran av vinthundsägare inom kort. Har just nu en salukitik på prov här hemma och hon är heeelt fantastisk, vi (sambon och jag) har haft henne i lite mer än en månad nu och vi är sålda!
Jag har nog aldrig sett en brun saluki förut.
Afghanerna
GRATTIS till framgångarna. Men jag blev inte förvånad egentligen, har ju sagt ända sedan första bilden på Khaki att han är speciell. Jättesnygg vovve som du kan skicka hit vilken dag du vill.
Ursprungligen postat av InteAlls
KL
Hej! Jag kommer med största sannolikhet kunna ansluta mig till den lyckliga skaran av vinthundsägare inom kort. Har just nu en salukitik på prov här hemma och hon är heeelt fantastisk, vi (sambon och jag) har haft henne i lite mer än en månad nu och vi är sålda!
Gah jag är så less!
Glim flög på en galgo idag. En supersnäll, försiktig kastrerad galgohane, som råkade vara så fräck att han luktade henne i örat. Och det är inte första gången det händer, hon har varit lite skum mot andra hundar hela våren, flugit på flera utan anledning. Ingen förvarning ger hon heller, bara stelnar till och sen pang på. Vafan gör man åt sånt??
Måndagsexemplar skulle man kunna kalla henne, både sjuk OCH sur mot andra hundar. Var det inte whippar som skulle vara såå friska och funka ihop med aaaalla andra hundar och aldrig i liiivet starta ett bråk?
(startat en längre tråd om det, om nån ids läsa 'the whole story')
Logga in på msn![]()
Gick och la mig, ikväll istället?
]
Absolut ingenting, förutom en lycklig saluki!
![]()
Man kan anmäla till Stora Stockholm redan nu faktiskt. Har själv suttit och funderat på att anmäla Hatjoknas. Kom igen nu.
(Vad gör jag i vinthundstråden? Måste gått fel någonstans...)