G
Galathea
Sv: TREDJE Vinthundstråden!
Äsch vad sjutton. Cerberus är blå men inte sjutton går man runt och säger det i folkmun. Han är i allra högsta grad grå.
Hur som helst så såg den RÖDA hunden ut lite som en irländsk setter. Det har jag inte sett på salukis jag mött på LC osv. Vare sig det på papper kallas röd eller brun. 
För övrigt har SVVK en utställning på My Dog, och boende finns, så det är ingen ursäkt.
Jag ska nog bara ställa på svvk's del, för det verkar vara knepiga domare de andra dagarna. Jag brukar inte bry mig så mycket men blev varnad för iaf den ena som "skrämmer" hundarna med flit för att testa mentalitet och så där. Om det är sant vet jag inte dock. Tillägg: Eller, jo. När man tittar på hunddata så är det en hel del tvåor, flera nollor och flera rapporteringskod A på varje utställning. Jag har aldrig ens varit med om att hundar fått det och det känns faktiskt lite extremt.
Röööööd, rööd
(De "bruna" är chokladfärgade, typ såhär: http://salukiarkivet.se/salukis/khalils/bilder/li_l_marrati_1.jpg)
Äsch vad sjutton. Cerberus är blå men inte sjutton går man runt och säger det i folkmun. Han är i allra högsta grad grå.
För övrigt har SVVK en utställning på My Dog, och boende finns, så det är ingen ursäkt.
Senast ändrad av en moderator: