Tretorn Advance

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MontéBruden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 4 199
M

MontéBruden

Hej. Finns säkert 100 sånna här trådar.. Men jag har svårt att hitta.
Så jag gör en ny :) Jag har hört att dom är små i storlekarna, instämmer ni?

Jag är en typisk 38 i fotstorlek, men har även 37 på vissa. Och kan behöva 39 på få.

Så hade tänkt köpa storlek 38. Och vadmåttet i storlek 38 är 36,5cm + - 3cm.
Vilket ska passa då. :)

Okey, till frågan. Sjunker dom ihop mycket? Det står i måttabellen att dom är
45cm i standard och 47,5cm i extra höga! Jag har 45cm från golvet till knävecket. Och är osäker på Std eller Ext? Om dom sjunker mycket?

Tack :)

Sv: Tretorn Advance

Jag tycker dom är helt normala till något stora i storleken. Jag har stl 37 el 36 på de flesta vanliga skor och även på mina Tretorn. När dom satt sig och töjt sig lite i foten hade jag helt säkert kunnat köpa stl 36 istället.

Jag upplever att de sjönk som vanliga läderstövlar, ca 1-2 cm iaf.

//Alice

Sv: Tretorn Advance

Jag ligger mellan två storlekar och gick uppåt, det blev perfekt. Har nog aldrig hört nån säga att de är stora i storleken förut. Inte tycker jag de töjt sig märkbart heller.

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt köpa ett par Tretorn Advance att ha som slit- och släng-stövlar. De finns att få tag på väldigt billigt nu och känns som...
Svar
1
· Visningar
1 074
Utrustning Funderar på att köpa ett par Tretorn Advance att ha som vardagsstövlar då mina nuvarande dansade på sista versen för länge sedan...
Svar
2
· Visningar
961
Utrustning Hej! Jag är väldigt nära på att klicka hem ett par tretorn advance, dom är ju så himla sköööna!! Men jag har ganska smala ben så jag...
Svar
0
· Visningar
645
Senast: Janonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V